miercuri, 6 ianuarie 2010

"Old dogs" - Trailerul bate filmul

Blestemul Avatar mă bântuie. Cine m-a pus pe mine să văd un film atât de bun, în comparaţie cu care celelalte pălesc acum pe capete?
M-am dus într-una din zilele trecute la Cinemacity să văd un film al cărui trailer rula de ceva timp în deschiderea 3d-urilor, şi anume "Old dogs". Ca orice trailer care se respectă, a surprins faze super tari din producţia cu pricina. Singurele, de fapt! Pentru că în tot filmul nu găseşti altă scenă care să merite efortul de a te deplasa până la cinema. Şi distribuţia părea atât de tentantă: John Travolta şi Robin Williams!
Dar dacă nu aveţi o alternativă mai reuşită de a vă amuza copiii, luaţi-i totuşi de mână şi duceţi-i să vadă "Vechi tovarăşi". Lor le va plăcea, cu siguranţă.

3 comentarii:

Alina spunea...

Hmmm si eu care chiar in seara asta am avut o discutie cu sotu: a facut rezervari la Sherlok Holmes si eu as fi vrut la Old Dogs... Acum nus ce sa mai zic.

Raluca Nicula spunea...

Du-te la Sherlok! Am auzit ca e misto. Old dogs e de vazut in sufragerie, nu la cinema :D

gamalia spunea...

eu am fost la alvin si veveritele... foarte tare.