marți, 19 ianuarie 2010

Departe de mine

Ştiu că e iarnă în toată regula, aşa că nu cred că vă supăraţi pe mine dacă dau puţin timpul înapoi, la vremea caldă şi senină. Aşa că selectăm "Septembrie 2009" şi apăsăm "Play". Să vedem ce apare:

Da, eu la cules de mere, pentru că dacă nu ştiaţi sunt o ţărăncuţă şi nu mi-e ruşine să recunosc. Încă de mică mi-am ajutat părinţii la treburi, iar culesul merelor era pentru mine o plăcere. Şi încă mai e. Oraşul m-a cizelat, dar nu mi-a şters unele obiceiuri întipărite în minte şi suflet de copilăria mea frumoasă. Când eram mică, îmi permiteam luxul de a sta în mijlocul naturii şi a asista la spectacolul firesc: unul plin de culoare, de calm, de frumuseţe. Cântam, alergam, respiram copacii cu toată verdeaţa lor şi iarba proaspăt cosită. Era minunat. Nu m-am mai întâlnit de atunci cu acest sentiment de libertate absolută. Totul s-a pierdut o dată cu instalarea la oraş. Mi-am trădat sătucul, dar ştiu că odată şi odată am să-l recuperez. Atunci nu-i voi mai picura dragostea mea cu porţia ci o să-i ofer întreaga fiinţă. Pentru că voi fi parte din el.

9 comentarii:

Geocer spunea...

Si pe-acolo sunt la moda flacarile violete? Ca vad ca aveai un tricou cu putin violet !

Raluca Nicula spunea...

Un trucaj ordinar :))

Bogdan Barbieru - hobbitul spunea...

daca stiam , te luam sa ma ajuti sa culeg cele 14 hectare de vie pe care le am ... ca tot am dus lipsa de oameni :)

Raluca Nicula spunea...

Bogdan, data viitoare sa nu mai uiti :)

Laura Tomescu spunea...

:)) Desi am trecut si eu prin etapele mersului la cules de porumb/ struguri/ orice se putea de pe camp, eu le faceam voluntar in vacante, pentru ca ne adunam multi verisori si iesea un balamuc savuros :p Dar tu, Raluca, m-ai facut sa rad azi, grozave pozele :D

Raluca Nicula spunea...

@Laura Tomescu: ma bucur ca te-am amuzat si ti-am adus aminte de copilarie ;)

ArgesForum spunea...

La sfarsitul perioadei interbelice, aproximativ 80 % din populatia Romaniei era de origine rurala.Noi suntem cam "a doua generatie de incaltati" si nu trebuie sa uitam ca avem radacini adanci in lumea satului.

Alina spunea...

Sa te tii de cuvant si sa-l recuperezi. Eu am inceput. Mi-am dat seama acum vreo 2 ani ca nu mai stiam cum arata ciresii, prunii, visinii infloriti. Si-am luat masuri. sigur, nici prea departe de oras nu pot, asa ca am gasit o solutie de compromis. Se gasesc intotdeauna :)

Jackal spunea...

E de fapt pixelul albastru, sa-ti fie rusine Patriciule !