Treceți la conținutul principal

10 ani de bloguit, în casă nouă

Da, în decembrie se fac 10 ani de când sunt bloggeriță. Din cauza unor probleme apărute pe această platformă și mai ales pentru că simt că mă limitează oarecum, am ales să transfer conținutul pe wordpress. Așadar, șampania virtuală pentru un deceniu de blogging o vom desface împreună în casă nouă, adică AICI!

O, ce veste minunată!

Dacă v-aş spune că banii nu mă încălzesc, n-aţi crede. Dar eu vă spun (chiar dacă mi-am planificat deja ce o să fac cu ei). Am tresăltat văzând că unii cititori au crezut în PA-ul meu, am primit o dovadă că nu ar fi recomandat să mă opresc din scris. Cred că fiecare dintre noi cei care vrem să facem ceva cu frumoasele cuvinte, nu numai să le irosim, avem nevoie de acest imbold.
Le mulţumesc votanţilor mei şi îi felicit pe toţi participanţii. Am citit acolo nişte texte extraordinare! În continuare vă las cu PA-ul meu cel purtător de noroc, care a intrat cu #5 în concurs:
"Sunt un ceas de masă fericit. Ceea ce, pentru un anodin de condiţia mea, e o performanţă. În fiecare dimineaţă îi alung somnul, iar EA, drept răsplată, mă loveşte cu pumnul în cap. Şi tac. Şi rabd. Şi mai rău o doresc. Dar astăzi, astăzi neamul ceasornicelor, de la obelisc încoace, e invidios pe mine: m-a sărutat pe cadran şi mi-a spus: „Mai e puţin, Doamne, mai e puţin!”. Am vrut să îngheţ timpul şi să o ţin în faţa mea la infinit. N-am apucat. S-a îndepărtat cu viteza luminii spre uşă. Venise."
Îi mulţumesc şi Ioanei, pentru că de la ea am aflat de acest concurs. Ioana, dau o bere ;)

Comentarii

George Cernatescu a spus…
Felicitari, Raluca. Deci e clar ca trebuie sa scrii mai des. Avea dreptate sotul tau sa te traga de maneca.
Crengu a spus…
De parca nu ai mai fi scris, daca nu ai fi castigat nimic la acest concurs! :)

Poate ar trebui sa ai mai multa incredere in tine, ca doar ti s-a tot spus sa continui sa scrii! Vezi ca vreau si eu romanul, cand o sa apara, cu tot cu autograf! :D

Felicitari, draga mea! >:D<
gamalia a spus…
Felicitari... neaparat sa mai scrii ...
remus-eduard a spus…
feriţi-vă la o parte! de la trilema la pulitzer nu e decât un pas. cred că trebuie să mă ocup să îmi fac costum pentru marea gală.
Raluca, să ne trăieşti şi să ne mai scrii, fie şi cărţi poştale de pe insula aia pe care o să o cumperi ptr Ema
Raluca Nicula a spus…
George, multumesc, intr-adevar a avut dreptate, poate o va face si in continuare :P
Crengu, ai reaparuuut! Multumesc pt cuvintele frumoase, mai e mult pana departe :P
Gamalia, tu ai fost prima care a zis ca ti-a placut textul, mi-ai purtat noroc
remus, esti inconfundabil! Tinuta obligatorie pentru Pulitzer: Costum verde-brotacel cu papion roz. :))
Mircea Popescu a spus…
Sa iesi a doua din 160 de lucrari nu-i de colea.

Felicitari!
Crengu a spus…
Pai n-am disparut nicaieri, am pastrat contul, am sters doar contul. :)
Crengu a spus…
Blogul, pardon. :)))
Raluca Nicula a spus…
Multumesc, Mircea Popescu!
Oana a spus…
Bravoooo, bravooo si felicitari. Stiam ca vei castiga ;)
Raluca Nicula a spus…
Oana, mersi! Data aviatoare poate participi si tu
Andreea a spus…
felictari ralu'! ai mult ce sa-ti spun, spor la scris in continuare si sa dea domnul sa ai cat mai multa inspiratie.pup
Alina a spus…
Felicitari, Ralu! Eu zic ca daca tie-ti place sa scrii, sa scrii. In general tot ce faci cu drag, faci bine. Si din ce in ce mai bine. Asta e credinta mea.
ioana a spus…
uau, felicitari, nu-mi dadusem seama ca ai castigat! ma bucur mult pentru tine. oricum ai fi aflat tu cumva, dar te tin minte cu berea aia :P
Raluca Nicula a spus…
Ioana, vineri, la club :D
Steluta a spus…
O, da, minunata veste! Felicitari, Ralu! Poate ne mai incanti cu scrierile tale si aici, pe blog!:)
Raluca Nicula a spus…
Stelu, ma bucur ca-ti plac scrierile mele! Cred ca o sa-mi rezerv mai mult timp si mai multa atentie pentru ele
Raluca Nicula a spus…
Ioana, stai ca era sa te fentez. Un campari era vorba sa-ti dau, nu o bere. My mistake! "Un campari pentru donsoara in mini, va rog!" (asa o sa sune comanda de vineri) :D
dumis a spus…
Felicitari!
Pe cand un roman ceva? :D
Raluca Nicula a spus…
dumis, nici eu nu stiu cine, ce , cand, cum
InBonobo.com a spus…
felicitari si multe alte castiguri in continuare! :)

Postări populare de pe acest blog

Să o cunoaștem mai bine pe bloggerița și scriitoarea Zăpă Strit!

Cu ceva timp în urmă vă vorbeam pentru prima dată despre Zăpă Strit și prima ei carte: "Dau totul pentru un secret". Vă spuneam că m-a impresionat foarte mult cartea, făcând parte din acea categorie de scrieri care-ți alină sufletul și te ajută să te descoperi. Privind înapoi, acum, după ce stările și impresiile s-au așezat pe rafturile minții și ale sufletului, pot spune cu mâna pe inimă că această carte merită recitită o dată pe lună. De ce? Ca să zâmbim, ca să iubim, ca să ne reamintim cine suntem. 

CITIȚI ȘI:
În așteptarea ta, Rodica
În oglindă
Așa că, dacă pentru mine "Dau totul pentru un secret" a devenit o carte atât de importantă, poate și pentru restul fanilor Zăpă Strit este la fel. În consecință, scriitoarea merită să ajungă, nu unde și-a propus, nici unde am vedea-o noi, ci acolo unde TREBUIE, unde i-a fost dat să ajungă. Adică, sus de tot, pe culmile succesului și ale celebrității. Sunt sigură că v-am stârnit dorința de a o cunoaște mai bine pe Adriana, cr…

Cerșetorul

Fănuț avea trei lei în buzunar. Mama îi îndesase de dimineață în geaca uzată de fâș și-i dăduse indicații clare:
- Ia ăștia să-ți iei ceva de mâncare. Un pachet de biscuiți și un iaurt. Sau un senviș de la chioșcul de lângă școală. Ai înțeles? L-a pupat și i-a urat o zi frumoasă, privindu-l de la scară cum dispare după bloc. Fănuț s-a întâlnit cu Daniel, colegul lui, și au început să discute aprins despre teme, despre învățătoare și despre Arina, blonda cu ochi albaștri care vine mereu la școală îmbrăcată în ștrampi și fuste deasupra genunchilor.  Frunze de arțar și de tei cad și se așează pe trotuar, pavându-le calea celor doi în nuanțe calde de galben. E frig. Mâinile camarazilor sunt îndesate în buzunare. Un vânt tăios suflă dinspre munte, aducând cu el aroma rece a zăpezii.
-    A nins la munte, zice Fănuț.
-    Da, a început de ieri. Am văzut la știri.
-    De abia aștept să ningă și la noi, să ieșim prin parc cu săniile.
Fănuț își ridică privirea printre crengile aproape goale. Cerul…

În așteptarea ta, Rodica

Premiul I la Concursul Național de proză scurtă "Radu Rosetti", jud. Bacău, 2016

    M-a trezit sirena unei ambulanțe. Am ridicat capul de pe pernă buimăcit, fixându-mi ochii pe fereastră. Și azi plouă. Mi s-a luat de apa asta care pică și se așează în băltoace pe ciment. Norii subțiri cern o lumină difuză. Când plouă, ziua e o seară prelungă. Și nu-mi place asta, pentru că serile sunt pentru mine corvoade psihice. Mă ridic, mă frec la ochi și-mi caut papucii pe lângă pat. Casc. A dracu sirenă dacă tace! I-auzi! Alta! Asta o fi una de poliție? Niciodată nu le-am deosebit. Îmi car picioarele încremenite spre aragaz. Aprind chibritul, pun foc și fixez ibricul de inox deasupra flăcării. Am măsurat o ceașcă de apă pe care o torn în el. Aștept să fiarbă. Deranjul din bucătăria mea e ceva la ordinea zilei de când a plecat Rodica. Dacă ar vedea ea vasele nespălate din chiuvetă și de pe masă, cârpele de bucătărie mototolite și îndesate care pe unde sau petele uscate de pe gresie, și…