vineri, 1 ianuarie 2010

Primul premiu din 2010

M-aţi citit şi în 2009, mă veţi citi şi în 2010. Tocmai din acest motiv meritaţi premii nenumărate şi superconsistente. Numai că eu vă voi oferi doar unul. Simbolic.
Apoi vă cânt şi ceva (nu vă astupaţi urechile, că am voce) :)

Azi am să-ncrestez pe net
Dând un simplu click pe el
Veţi vedea că-i frumuşel!

Iată-mă, tot eu, cea veche!
Posturi? Hai, ce mai pereche!
Şi ce blog frumos răsare
Nu-i al meu? Al meu e oare?
Dar al cui! Şi sus pe header
Uite-o floare!

Continuăm cu o listă de internauţi care, în 2009, şi-au lăsat amprenta într-un... strop de suflet care-mi aparţine. Facem, aşadar, o pomenire întru laudă şi cinstire următorilor:

La mulţi ani, dragi prieteni-cititori, 2010 să vă aducă numai bucurii, belşug şi reuşite!

6 comentarii:

Geocer spunea...

La multi ani Raluca si toate cele bune pentru noul an. Iti multumesc pentru ca m-ai inclus printre cei laudati si cinstiti.
Ssst, nu mai spune la nimeni, dar vezi ca la numele Oanei ai pus link tot catre Adi Enache.

Raluca Nicula spunea...

Multumesc, Geocer, pentru observatie. Am modificat ;)

gamalia spunea...

Multumesc...
LA multi Ani frumosi si fara criza.

Alina spunea...

Hai ca am revenit si eu. La Multi Ani! Sa aveti un an mai bun si cu sanatate sa fie pt tine si cei dragi!

Oana spunea...

La multi, multi ani si sa va iubiti mult! ;)

marius ciurcu spunea...

La multi ani si tie Raluk' :*