joi, 14 ianuarie 2010

Ţineţi-mi pumnii!

Un ceas... de fericire
Sunt un ceas de masă fericit. Ceea ce, pentru un anodin de condiţia mea, e o performanţă. În fiecare dimineaţă îi alung somnul, iar EA, drept răsplată, mă loveşte cu pumnul în cap. Şi tac. Şi rabd. Şi mai rău o doresc. Dar astăzi, astăzi neamul ceasornicelor, de la obelisc încoace, e invidios pe mine: m-a sărutat pe cadran şi mi-a spus: „Mai e puţin, Doamne, mai e puţin!”. Am vrut să îngheţ timpul şi să o ţin în faţa mea la infinit. N-am apucat. S-a îndepărtat cu viteza luminii spre uşă. Venise.

Mă înscriu prin acest text la concursul de proză arhiscurtă organizat de Trilema şi tot ceea ce-mi doresc este... să fie într-un ceas bun! :D

13 comentarii:

gamalia spunea...

Mie imi place foarte mult...

simona s spunea...

Foarte tare ! sa fie intr un ceas bun ! :* pup , raluca !

ioana spunea...

stii ca dai un campari daca o sa castigi, nu? :D

Raluca Nicula spunea...

campari sa fie , Ioana, mai ales ca de pe blogul tau am aflat de concurs :D

Raluca Nicula spunea...

Ema si Sim, stiti ca pentru mine conteaza f mult parerea voastra :D

Geocer spunea...

Bafta multa. Mie-mi place cum ai scris. Acum, depinde ce-o sa zica si juriul.

Irina Patrascu spunea...

Mult aucces!Sunt sigura ca o sa spulberi concurenta!

Alina spunea...

Sa fie cu succes! Sa ne tii la curent.

remus-eduard spunea...

bă, deci m-ai făcut praf. aveam de gând să mă bag şi eu, dar mi-a pălit orice intenţie. eşti grozavă. rupe-i pe toţi!
îţi ţin toţi pumnii.
să bem, carevăsăzică, în cinstea lui Eminovici. Cred că ar fi fost un super tare blogger, ar fi spart tot.

Raluca Nicula spunea...

George, Irina, Alina - sper sa fie cu noroc.
remus-eduard - ma bucura ceea ce ai scris. Nu te lasa, inscrie-te, stiu sigur ca ai f multe sanse. Multumesc! :D

Roxana Dobrinoiu spunea...

Multa bafta.Sunt sigura ca te o sa te descurci foarte bine.Am incredere ca tu vei fi printre castigatori.Pup.

Oana spunea...

Mda, pana si eu voiam sa bag, dar nu mai bag. Iti tin pumniiiiiii

Raluca Nicula spunea...

Oana, baga-teeee! E nevoie de proza arhiscurta cu elfi, asculta-maaaa!