luni, 11 ianuarie 2010

Clubul bloggerilor cititori

După două absențe, deci cel puțin un punct scăzut la purtare, m-am prezentat vineri seară la clubul bloggerilor. Am discutat despre toate, mai puțin despre cărți - deh, resturile de sarmale și salată boeuf consumate în exces de sărbători nu rimau și pace cu literatura. Cu toate acestea, Dan Badea a avut bunăvoința să ne recomande niște povestiri (parcă îmi citise gândul) la alegere dintre Thomas Mann și Hermann Hesse. Și pentru că Oana noastră a fost nășică de botez, nu a putut veni, dar numai și numai de dragul ei ne vom reuni și vinerea aceasta, la aceeași oră și în același loc.
Catalogul întâlnirii: Ioana, Dan, George, Mișu, Ema, Canguru. Eu le trec tuturor câte un 10, pentru că m-am simțit foarte bine și de data asta în compania lor. Pe vineri!

4 comentarii:

Geocer spunea...

Bine ca esti tu milostiva si le dai 10 la toti. N-ai vazut ca Misu nu merita?

Raluca Nicula spunea...

George, ti-e teama doar ca se atinge de bursa ta de studiu daca mai ia note mari, nu?

Oana spunea...

Merci, merci, abia astept sa va vad.

Geocer spunea...

Da, mi-e cam teama de Misu !