marți, 29 septembrie 2009

Votaţi, tovarăşi!

Fără să am timpul necesar pentru o campanie electorală, fără să-mi imprim faţa cu zâmbetul larg pe afişe pe care să le postez prin tot centrul, vă cer totuşi să votaţi (şi eu, Brutus?).
Daţi-vă cu părerea cum să funcţioneze clubul nostru bloggeristic.
Eu zic aşa:
  • să fie vinerea, după ora 18 (nici în week-end când mulţi dintre voi pleacă să se "revergoreze", nici în timpul serviciului sau şcolii).
  • Locaţia: Librăria mea (strada Crinului, nr. 51)
  • Tematică: după prima întâlnire, de cunoaştere şi acomodare, stabilim un fel de calendar
  • Obligatoriu: voie bună
  • Interzis: mai mult de două ceaiuri (glumesc!)
A! Şi-aş vrea tare mult să începem de săptămâna viitoare. Voi ce ziceţi?

8 comentarii:

gamalia spunea...

Eu votez pro...Dar sa nu mai zici ca votul e secret

Adrian Enache spunea...

Eu sunt de acord.

Geocer spunea...

Aaa , api cum vrei sa votam fara afise frumos colorate, fara discursuri la televizor, fara talk-show-ri ? Mai bine zicem ca suntem de acord si gata, nu mai votam deloc. Eu sunt ! (de acord).

Oana spunea...

Daca nu suntem in 13 vinerea viitoare, e perfect :)

Raluca Nicula spunea...

Si daca suntem, ai subiect pentru o noua carte , Oana... si personaje :))

Oana spunea...

Daca suntem sunt plecata in tara sa lansez carti pe orbita, de parca eu alta treaba pe lume nu as mai avea. Dar asa e omul, cand are lansari nu e bine, cand nu are iar nu e bine. La mine clar nu e bine oricum.

Matei spunea...

este ok ... cu toate ca eu nu cunosc pe nimeni sper sa nu fie asa "rau" :)

Geocer spunea...

Pana la urma, ai facut convocatorul pentru vineri sau nu?