joi, 3 septembrie 2009

Recomandare: Cinema City!

sursă foto
Ştiu că mulţi dintre voi, la fel ca mine, nu aţi mai văzut un film la cinema de mult timp. Ba din cauza condiţiilor din săli, ba că filmele care rulau erau vechi de ani de zile, ba... ba...
Lucrurile se schimbă în Piteşti în acest domeniu. În bine! "Cinema city" a inaugurat la Euromall un cinematograf cu 6 săli moderne, dotate aşa cum "n-a mai văzut Piteştiul" . Iar preţurile mi se par accesibile şi de bun simţ (nu umflate artificial, cum se mai practică în jungla zilelor noastre). Aşa că, recomandarea no. 1 a acestui sfârşit de săptămână e să mergeţi la film.
Eu aseară am văzut G-Force 3d. Mi-a plăcut!
Vedeţi ce filme rulează la Cinema City numai aici.

2 comentarii:

gamalia spunea...

E clar. sambata am program de Harry Potter. Multumim ca ne tii la curent.

dumis spunea...

Daca sunt cuminti si lasa comentarii pe PitestiBuzz, poate castiga si o invitatie la Cinema City.