vineri, 11 septembrie 2009

Rânduri despre frumuseţe

Astăzi vreau să vă vorbesc despre frumuseţe, despre infinitele feluri în care aceasta se propagă. Ne intră în ochi fără voia noastră, ne încântă, ne frământă, ne delectează. Şi nu, frumuseţea nu ar fi desăvârşită fără o minte pe măsură.
Ce urâte sunt trăsăturile fine dacă gura, odată deschisă, le învăluie în banal. Cât farmec izvorăşte însă din acea faţă divină, atunci când vorbele sunt şi ele ambalate în miere.
Şi ca să concluzionez, există femei într-adevăr frumoase (nu doar plăcute la vedere). Un exemplu este colega mea Simona Ştefănescu. Mai multe nu pot spune, nu ar avea rost, de fapt. Scrie, prezintă ştirile, e isteaţă, fermecătoare. Să continui?
Şi nu, n-am primit bani să-i fac reclamă :)

9 comentarii:

Anonim spunea...

Nu pot decat sa confirm cele spuse despre Simona, intr-adevar o fata extraordinara

Canguru' spunea...

Da Raluca, poti sa continui... Sunt fascinat de Simona, mai ales dupa ce am descoperit si latura ei artistica. De doua zile stau numai pe Arges TV, nu ma mai intereseaza filme, meciuri, nimic!
Generalizand, ai totala dreptate despre frumusetea unui frumuseti...

Logatu spunea...

Mai e o fata bruneta la sport care imi place. Imi scapa acum numele ei. :">

dumis spunea...

dupa Canguru' acum si Logatu e fascinat de Oana mea. Uff..

Raluca Nicula spunea...

@Dumis: Conteaza ca Oana ta e fascinata de o singura persoana... :D

Logatu spunea...

Fascinat e mult spus. Toate prezentatoarele de la stiri si sport sunt dragute. :)

Canguru' spunea...

=))

Super-tare! Tu esti prietenul Ioanei/Oanei, nu? Abia acum am vazut, dupa ce am citit comentariile! N-am stiut...
Bravo, sa va iubiti mult si bine!

Logatu spunea...

Dumis e prietenul ei?

dumis spunea...

@Logatu da.