miercuri, 11 noiembrie 2009

Triplă lansare de carte

Triplă lansare ieri la Biblioteca Judeţeană din Piteşti. Autorii: Oana Stoica Mujea, Bogdan Hrib şi Luis Miguel Rocha au prezentat în faţa câtorva zeci de spectatori volumele lor ieşite recent de sub tiparele Tritonicului, respectiv: "Indicii anatomice", "Somalia, mon amour" şi "Papa trebuie să moară". Prezentările au fost făcute de către Denisa Popescu Martin, referent în cadrul instituţiei-gazdă.

A vorbit prima dată despre cartea sa Luis Miguel Rocha din Portugalia, după care a urmat o intervenţie a lui Bogdan Hrib (directorul editurii Tritonic), una în care, la o întrebare adresată de cineva din public a răspuns cam aşa:

După lansările volumelor "Papa trebuie să moară" şi "Somalia, mon amour" a urmat cea a "Indiciilor anatomice":

Oana, drăguţa de ea, ne-a dezvăluit câte ceva despre viitorul roman "Parfumul văduvei negre", după care a trecut rapid la "Indiciile anatomice":

După eveniment am cumpărat cartea Oanei, am luat şi autograf (sâc!). M-am bucurat să-i văd în sală pe bloggerii de la club: Canguru, Geocer şi Ema (imaginea Iolandei Ştireanu din "Indicii anatomice"). De asemenea, au mai venit şi Jean Dumitraşcu, scriitorul Marin Ioniţă şi mulţi alţi oameni de cultură, oameni care o îndrăgesc pe Oana şi cărora le plac Tritonicii :)

4 comentarii:

gamalia spunea...

A fost o lansare interesanta. Am intarziat putin, dar ma bucur din suflet ca am ajuns.
Semnat, Lala :)

Geocer spunea...

Ce-o fi avand Oana cu mine? Ce i-oi fi facut, de vorbeste asa frumos despre mine? Ma si rusinez cand o aud !

Canguru' spunea...

Bine ca esti personaj pozitiv, ca nu stii cand se supara pe tine si te omoara! In carte, of course...

Oana spunea...

Va multumesc multtttttttt, tuturor, inca n-am avut timp sa intru e bloguri, dar vineri de dimineata o iau de la capat... cu blogul.
Raluca, merci mult pentru youtube!!!