luni, 9 noiembrie 2009

Concert de muzică populistă

Ieri Piteştiul a tresăltat în acorduri de muzică... populistă. Ştiţi ce? Mie de obicei îmi plac melodiile astea ale noastre tradiţionale (care or mai fi acum că prea se manelizează toate), dar să auzi Maria Dragomiroiu, Aurel Tamaş şi Dumitru Farcaş, artişti în adevăratul sens al cuvântului şi oameni pe care eu i-am apreciat de când îi ştiu, prestând pe o scenă portocalie, înconjuraţi de veste portocalii şi instigând la un moment dat la un vot portocaliu, mi s-a părut PE-NI-BIL!
Nu ştiu dacă au scăzut neapărat în ochii mei, dar mi-am dat seama că, sub presiunea banului şi a altor interese, şi oamenii de calitate cedează uşor, devenind una cu masa de anonimi şi ordinari.

4 comentarii:

Irina spunea...

Pe mien ce m-a uimit ca ziua de ieri aducea usor aminte de manifestele comuniste...peste 100 de autocare,oras blocat,politie in fiecare intersectie...si pe banii cui?

Raluca Nicula spunea...

ee, Irina, pe banii preşedintelui, strânşi cu greu în toţi aceşti cinci ani. Doar nu credeai ca pe banii noştri, Doamne! :))

Canguru' spunea...

Raluca, nu e nimic anormal, foarte multi artisti castiga bani foarte frumosi in campanii electorale. Nu numai cei de muzica populara, ci si formatii consacrate, precum Voltaj sau Holograf. Citeam mai demult un interviu al lui Calin de la Voltaj si spunea ca nu simpatizeaza cu nimeni, se duce intr-o campanie la toate partidele, daca e solicitat, pentru ca este pe bani, pentru el e un concert oarecare.

Raluca Nicula spunea...

@Canguru: nu ştiu cât de "normal" este. Mie îmi sună a prostituţie politico-muzicală