duminică, 3 mai 2009

Coana Mița biciclista

Mi-am luat bicicletă. Mă plimb în timpul liber, nu singură, așa de nebună, ci alături de monsieurul meu - care, apropos, obosește mai repede ca mine. Despre viața de biciclist de Pitești nu vă scriu acum, pentru că e un subiect care trebuie tratat mai pe larg, nici cu claxoanele disperate ale bizonilor nu vreau să vă încarc. Vreau doar să vă descriu bucuria simplă de a merge pe bicicletă, de a inspira aerul de Pitești (pe care îți place să-l crezi curat și proaspăt), de a pedala cu pletele în vânt. E o senzație pe care n-o mai încercasem de ani buni, dar care m-a încântat în acest weekend. Te simți atât de liber gonind prin parcuri sau pe străzi!... Uiți de toți și de toate, și e atât de bine!...
Ce să spun, sunt fermecată de noua mea jucărie și am fost plăcut surprinsă să văd zilele astea o mulțime de tineri cu aceeași pasiune.

4 comentarii:

Geocer spunea...

Ca prieten (care ma laud ca-ti sunt, desi nu te cunosc decat virtual), iti recomand sa mergi sa pedalezi in strand, in Expo-Parc sau pe Trivale. E si aer mai curat, dar in acelasi timp esti si ferita de pericolele pe care nu e cazul sa le detaliez aici.
Pedalare placuta !

marius spunea...

super frumos, chiar ma oftic ca mi-am vandut bicicleta acum cativa ani... poate faceam o excursie cu bicicletele:P

drush spunea...

Daaa, doar ti-am zis ca saptamana viitoare fac si eu o asa achizitie si nu numai eu! :) Poate facem o data o iesire in patru! Pup

eIordache spunea...

eu ma dau cu bicicleta de anul trecut, de fiecare data cand vin stresat de la serviciu si am timp liber. Ma destreseaza chestia asta. De vreo 6 luni ma dau si pe role :), iar de 2 luni mi-am luat si motor; ce -i drept cu ultima achizitie le-am cam ignorat pe celelalte.

Oricum la bicileta nu o sa renunt. Welcome in the club!