luni, 11 mai 2009

Pentru Jean Dumitrașcu

Când am auzit, nu mi-a venit a crede. Jean Dumitrașcu, un om pe care îl respect de când îl știu, nu mai este director al Centrului Cultural Pitești. Legea care interzice cumulul de funcții a fost cea care l-a pus pe Domnul Emblemă al instituției de mai sus să se decidă asupra uneia dintre marile lui iubiri. Și a ales să rămână alături de pruncul căruia s-a luptat din răsputeri să-i dea viață: Filarmonica Pitești. Într-un fel mă bucur pentru el. Va avea acum timp să zăbovească mai mult asupra propriei vieți, pe care a cam ignorat-o dedicându-se trup și suflet activităților culturale. Sper ca de acum înainte, când mă oprește pe stradă să-mi spună ce mai face, să nu mai fie grăbit, obosit, stresat, gâfâind după atâta alergătură. Pentru că dacă ar fi să-l pictez, așa ar apărea: cu fața stoarsă de vlagă, dar foarte activă, ținând între degetele mâinii drepte luleaua, iar în cealaltă parte un dosar...
Știu că în adâncul sufletului îndură cu greu această schimbare. Și n-ar avea cum să n-o facă, având în vedere că a pus atât de mult suflet în activitățile de la Centru, în special la Revista Argeș. Puțini știu că el e omul din spatele Simfoniei, Fântânii muzicale (partea de promovare), și în general cam tot ceea ce înseamnă activitate culturală organizată de Primăria Pitești. Așa e el, un om deosebit, inteligent, pătimaș și plin de chef de muncă. Puțini ca el!...
P.S.: Acum, toate energiile și eforturile sale vor fi canalizate spre Filarmonică. E clar că ne așteaptă niște surprize din această direcție!

Niciun comentariu: