luni, 18 mai 2009

Am descoperit reţeta fericirii

Da! Şi v-o dezvălui şi vouă, pentru că aşa sunt eu solidară :P
Un week-end petrecut la ţară, la iarbă verde, în mijlocul naturii este tratamentul împotriva stresului şi a nebuniei urbane. Aşa că zilele astea am mers la Mălureni, o zonă deluroasă superbă, cu peisaje inedite, unde m-am relaxat total.
Mi-am luat o pătură, m-am dus în mijlocul grădinii şi... am stat. Am răsfoit o enciclopedie cu locuri superbe din lume, am inspirat aer proaspăt cu iz de salcâmi. Tot acolo mi-am dat seama că fericirea stă în lucruri simple, nimicuri de care ne îndepărtăm din ce în ce mai mult, fără să ne dăm seama.

3 comentarii:

Geocer spunea...

Si nu te-au pus ai tai la sapat gradina?

Crengu spunea...

Si daca-ti spun ca eu am gasit-o inaintea ta si am tinut-o pt mine, ma bati? :P

Roxana Dobrinoiu spunea...

acelasi lucru l-am facut si eu in week-end...da.foarte placut.