duminică, 10 mai 2009

A apărut "Adevărul de Seară"

Ieri am văzut minichioşcuri la care se distribuie gratuit "Adevărul de Seară". Ştiam că va apărea acest cotidian, cunoşteam în parte cine e echipa. Am oprit imediat în staţia de autobuz de la Davila şi mi-am luat ziarul. L-am răsfoit, am citit şi... mi-a plăcut. Cred că nu mai are rost să spun că macheta aerisită, uşor de parcurs, de bun gust (nu kitschy, cum se mai practică pe la noi prin giudeţ) m-a cucerit... până la urmă "Adevărul" e "Adevărul", orice s-ar spune.
Felicitări echipei şi multă baftă! A, şi încă ceva! Aş vrea să citesc mai multe informaţii din Argeş acolo. I'll be watching you! :D

Un comentariu:

Logatu spunea...

Eu am mai vazut ceva legat de aceste tonete, niste copii care isi consumau energia dand cu picioarele in ele.