vineri, 27 februarie 2009

O seară în acorduri de flaut

Am fost aseară la Filarmonică, la Ethos Japonez. A fost frumos, numai că am o singură nemulţumire: sala. Acustica lasă serios de dorit.
Să revenim la spectacol: mi-au plăcut în special concertul pentru flaut şi orchestră şi cântecele japoneze pentru cele patru anotimpuri. Mi-am încântat ochii cu un kimono floral, cu tente de roşu aprins şi mi-am adus instant aminte de frumosul film: "Memoriile unei gheişe". Soprana Akiko Hayakawa a fost superbă, aducând cu sine ceea ce are mai frumos poporul japonez: gingăşia, delicateţea şi rafinamentul.
Felicitări Filarmonicii din Piteşti pentru că a reuşit şi de această dată să fie la înălţime. Rămân la părerea mea că un bun management face minuni într-un oraş ca al nostru, în care nu ducem lipsă de oameni de calitate, care ştiu să guste muzica bună. Da, a fost sala plină şi m-am bucurat foarte mult!

Un comentariu:

gamalia spunea...

Sala o sa fie mult mai buna, daca se vor muta intr-adevar la Cinema Bucuresti.

Povești din tastatură

Lupul

    #povestire, #madebyme Când eram mic, casele din Vânjoi îmi păreau niște ciuperci de piatră și cărămidă cu pălării țuguiate din tab...

Postări populare