joi, 5 februarie 2009

Haz de necaz sau ce-mi place la criza asta

-- Să mă amuz de toţi cei care peste noapte au devenit analişti financiari şi specialişti în economie;
-- Să văd cum se zbate guvernul Boc în mocirlă;
-- Aglomeraţia pe străzi s-a diminuat;
-- Mahării şi-o iau în freză rău de tot. Dacă au nevoie de un loc călduţ pentru a trece peste criză, le recomand un part-time la stat... sunt destule posturi pentru femei de serviciu;
-- Se curăţă oraşul de buticuri şi "ghene comerciale";
-- Apar bancuri bune despre criză (dovadă că şi noi râdem de ea, nu numai ea de noi): "Nu-i aşa că se înrăutăţeşte criza creditelor? Păi, l-am împrumutat pe fratele meu cu zece lire în urmă cu două săptămâni şi acum am aflat că sunt al patrulea în topul creditorilor englezi" sau "Care este diferenţa între o bancă de investiţii şi o pizza? O pizza încă mai poate hrăni o familie cu patru membri";

2 comentarii:

Crengu spunea...

S-o fi diminuat aglomeratia pe strazi, dar a ramas in tramvaie si metrouri. :D

gamalia spunea...

:))