sâmbătă, 13 februarie 2010

Iar ne-am întâlnit

UPDATE: POZE AICI!
Clubul bloggerilor a avut aseară parte de cea mai numeroasă audienţă de la înfiinţare. "Librăria mea" (str. Crinului, nr. 51) ne-a primit cu uşa larg deschisă şi ne-a pus la dispoziţie şi vreo trei mese, că aşa e ea librărie nu numai cu cărţi ci şi cu suflet mare.
Păi am fost aşa: eu, Oana Stoica Mujea, Ioana, Ema, Mişu Alexandrescu împreună cu frumoasa soţie - Alina, Adi Enache, Adi Preda, Dan Badea, Geocer, Remus (Papabembe) Ştefan, Alin.
Ne-am discutat, ne-am băut, ne-am râs. Sâc!
Şi nu uitaţi, citiţi-ne şi aici!

2 comentarii:

Simion Cristian spunea...

Sunt invidios pe voi! In Bucuresti nu exista astfel de intalniri ale blogarilor... Cred ca o sa vin si eu o data la intalnirea voastra. Pitestiul nu e asa departe. Ma primiti? ;)

Raluca Nicula spunea...

Bineînţeles, cu mare plăcere :D