miercuri, 3 februarie 2010

De la violet la violent

E clar! România a ieşit din criză, toate sunt bune şi frumoase, presa nu mai are ce să scrie. Nu, păi altfel n-am cum să-mi explic de ce naiba peste tot se vorbeşte despre flăcări violet şi atacuri energetice. Chiar aşa au fost epuizate toate subiectele serioase şi pertinente? (Nu că până acum le-am fi găsit în ziare). Constat cu stupoare că ne-am transformat într-o ţară mov, unde oamenii sunt mov (ăia albaştrii din "Avatar" sunt mici copii pe lângă noi), hainele sunt mov, politica e mov. Pentru mine violetul a devenit violent!!!

Mă întreb şi eu aşa: de atacuri energetice ne ferim purtând mov, dar de prostie...?

4 comentarii:

Razvan spunea...

Suntem penibili, ce mai e de zis?! Asa e cand romanul nu stie sa piarda si da vina pe nu stiu ce flacari...

Vero spunea...

Prostia e imbatabilă şi imparabilă - din păcate... :((

Raluca Nicula spunea...

Razvan, intr-adevar suntem penibili. In alta ordine de idei, bine ai venit pe blogul meu, te mai astept. Eu te citesc demult ;)
Vero, stii cum zicea Einstein: Sunt doua lucruri infinite, universul si prostia umana, si inca nu sunt sigur de primul. Deci, sa nu ne mai mire nimic :)

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj