sâmbătă, 20 februarie 2010

La semănat

A venit primăvara şi eu vreau cu tot dinadinsul să n-o las să stea doar afară. Am invitat-o în casă, nu m-a ascultat. Noroc că mi-am adus repede aminte de proverbul ăla: "Cu o floare nu se face primăvară". Dar cu mai multe? Eh, asta e şansa mea, mi-am zis.
Aşa că am mers în hypermarket cu al meu domn şi am cumpărat seminţe de flori, o stropitoare, substanţe nutritive şi pământ. Am venit repede acasă, am curăţat cele trei jardiniere din balcoane şi ne-am apucat de semănat minuni colorate. Ce-o ieşi? Urmează să vedem. Dar eu cred că primăvara va fi invidioasă, mai ales că am de gând să îmbogăţesc şi colecţia florilor din apartament.

2 comentarii:

Alina spunea...

Nu-i asa ca-ti da o stare de relaxare si implinire activitatea asta? Ah, si apoi satisfactia infloririi...
Iti recomand si ferigile de la Obi. Cred ca se mai gasesc. Se zice ca e foarte bine sa ai ferigi in casa :)

Raluca Nicula spunea...

Alina, da, îţi dă un sentiment aparte activitatea asta, numai că acum mă tem ca nu cumva să îngheţe seminţele. Stau ca pe ghimpi :D