duminică, 28 februarie 2010

O vineri cu bloggeri şi "Parfum..."

Vineri a fost din nou Clubul bloggerilor, adică seara aia când ne întâlnim, punem ţara la cale şi ne lăudăm cu ce am mai citit. De această dată am fost mai puţini: Geocer, Ema, Adi-Canguru', Oana, Sorin şi Alin.
Am încercat din răsputeri s-o tragem pe Oana de limbă şi să ne dezvăluie ce face personajul real George Cernătescu în cartea ei: "Parfumul văduvei negre". Dar n-a vrut şi pace. Într-un final, lui Sorin, soţul ei, i s-a făcut milă de noi şi ne-a promis că ne trimite el pe mail manuscrisul, contra unei sume frumuşele. Cu toată curiozitatea noastră înnăscută, a trebuit să zicem pas, nu de alta, dar e criză şi pentru bloggerii cititori.
În rest, am vorbit despre lansările de carte de prin urbea noastră şi ne-am simţit bine împreună la final de săptămână. Tema pentru data viitoare: de citit cea mai nouă capodoperă a Oanei Stoica Mujea, ceva cu bloggeri mulţi şi, desigur, cu simpatica Lala. Dacă vreţi şi voi să vedeţi despre ce e vorba, trebuie să cumpăraţi cel mai nou număr al revistei "Flacăra" şi veţi primi şi un "Parfum...".
O săptămână frumoasă!

5 comentarii:

Geocer spunea...

Mie mi se pare ca Oana e chiar prea secretoasa in ceea ce privete noul ei roman. Parca-mi vine sa o sabotez si sa nu i-l citesc !

Cristian Lisandru spunea...

Un gând bun de Mărţişor!

Raluca Nicula spunea...

Geocer, sunt sigură că nu te lasă inima s-o sabotezi ;))
Cristian Lisandru, mulţumesc frumos. Un gând bun şi pentru doamnele şi domnişoarele din viaţa dvs.

VanGhelie spunea...

offtopping: happy martisor!

Raluca Nicula spunea...

d-le VanGhelie, multumesc frumos. Rar intră pe aici vreun primar ca dvs. :))