miercuri, 9 decembrie 2009

Acasă

Gata! Am vorbit prea mult despre politică şi n-am apucat să vă povestesc despre lucruri frumoase şi importante: casa mea (cam goală momentan, dar plină de iubire). M-am mutat acum câteva zile, aşa că moşu a avut de căutat după mine, fiind obişnuit de doi ani cu vechea adresă. Dar important e că m-a găsit şi, judecând după ceea ce am primit, am fost taaare cuminte :)
Mai avem treabă de făcut, lucruri de îmbunătăţit, altele de înlocuit, dar important e că în sfârşit, avem casa noastră! Şi cum împart cu voi aproape tot din sentimentele mele, vă las şi câteva poze. Iarna mă găseşte fericită...
Vă invit la cină:
Dreaming in my bed
Mulţumim pentru vizită! :D

15 comentarii:

ioana spunea...

sa te bucuri cat poti de linistea unei casei tale, indiferent ce iti lipseste (ma rog, sa nu lipseasca dragostea :P), pentru ca nimic nu e mai frustrant si deprimant decat sa nu ai loc al tau. ma bucur pentru tine.

steluta soare spunea...

Raluuuuu, in sfarsit! Ce ma bucur, pt ca stiu ce mult iti doreai! Foarte frumos ati amenajat. Si apropo de politica, ti-am vazut emisiunea aseara! Felicitari! Ma bucur ca ai revenit pe sticla, asa DA!

Raluca Nicula spunea...

@Ioana, sarumana draga mea, parerea mea e ca daca iti doresti ceva si lupti pentru lucrul respectiv, pana la urma il vei avea. :D
@steluta soare: multumesc frumos :*

Irina Patrascu spunea...

Sa o stapaniti sanatosi,sa va bucurati de linistea sufleteasca pe care o ofera si nu uita:casa e goala fara copii:)!
Pupici!

Raluca Nicula spunea...

@Irina Patrascu: va fi si plina, va fi :D

Geocer spunea...

Sa aveti parte numai de momente fericite in noua voastra casa. Felicitari pentru reusita !

Oana spunea...

Eheee, s-o stapaniti sanatosi si iubiti! De lucru va fi mereu, asa ca multa rabdare si spor.

drush spunea...

Super! Ma bucur mult pentru tine,pentru voi si sper sa va urmez( in ceea ce priveste casa noastra) cat de curand. Te pup si tot mai sper sa ne vedem si noi la un ceai. :)

Alina spunea...

S-o stapaniti sanatosi! Acu sa vedem... la miezul noptii de data asta ce-ti mai doresti? Hmmm???

Roxana Dobrinoiu spunea...

Foarte frumos la tine acasa, la voi acasa. Sa fiti fetriciti si sa va bucurati impreuna de tot.

Raluca Nicula spunea...

@drush: si eu sper sa ne vedem la un ceai. Faza e ca acum chiar am unde sa te primesc. Asa ca, daca ai drum prin Pitesti, anunta-ma :D
@alina: intotdeauna se gaseste ceva pentru care sa te rogi la miezul noptii, cum ar fi sa redevenim colegi, cat mai multi :(
@roxana dobrinoiu: mai traiesti? mi-e dor de tine :*

Anamaria spunea...

heloo! cat de tare! ma bucur pt tine gagico... toate se intampla cu rabdare si al timpul lor... superb... cuibusorul vostru de nebuni a devenit casa voastra de nebuni... trebuie udata! Pooop

Alina spunea...

pfff, asta da, dorinta!

Roxana Dobrinoiu spunea...

Si mie mi-e dor de tine Ralu si de anii petrecuti impreuna la facultate.Pup.

Crengu spunea...

Felicitari, draga mea! Dreams do come true, cum spuneam la un moment dat!

P.S.: As vrea si eu la ceai cu voi...