luni, 24 august 2009

Madonicită cronică

Sunt intoxicată. De câteva săptămâni tot mănânc, involuntar, Madonna pe pâine. Marea divă a zilelor noastre (un fel de Mesia în fustă) îşi face apariţia în România. Mare ghinion pentru mine. Toate ziarele, televiziunile, site-urile de monden m-au asaltat cu această prostituată devenită vedetă peste noapte, m-au îndopat cu pretenţiile ei aberante (ceva cu nişte trandafiri, săli de masaj, mii de prosoape şi alte prostii care mă oripilează)!
În primul rând că mie nu mi-a plăcut niciodată zâna Madonna, cel mai probabil din cauza stilului ei depravat. Nu dau doi bani pe mega-extra-terra concertul ei senzaţional, nu aş merge s-o aud chiţăind nici dacă m-ar plăti ea însăşi. Sunt artişti cu adevărat de calitate în lumea asta, care ar merita să fie gustaţi de populaţia planetei, în schimbul acestei scălâmbăite vulgare. Huoo!
Pentru a vă scoate din urechi gemetele Madonnei, vă rog să vă delectaţi cu melodia următoare :



Eh, cum sună acum muzica Madonnei?

3 comentarii:

Geocer spunea...

Lasa ca trece. O sa plece la fel cum a venit si o sa uiti zilele astea in care te-ai impiedicat peste tot de ea. O sa ramai cu vedetele autohtone care sunt si mai si !

gamalia spunea...

Mie imi place Madonna... Nu m-am dus la concert ca nu am bani de bilet, da tot imi place

Raluca Nicula spunea...

@Geocer: Nu sunt obligată să rămân cu autohtonii, sunt sătulă şi de ăştia până peste cap. Sau mai bine zis, ei rămân cu noi, dar noi cu ei... nu prea :)
@gamalia: poti vedea concertul la tv, daca esti fana...