miercuri, 26 august 2009

Recomandare de blog

De acum încolo vă voi recomanda, prin intermediul unor videoclipuri mici, montate aşa cum mă pricep (adică să nu aveţi pretenţii prea mari!), bloguri care-mi plac. Încep, aşa cum cred că e şi firesc, cu unul pe care l-am descoperit încă de la începuturile navigării prin online-ul piteştean:

P.S.: Este posibil ca şi viitoarele recomandări să se regăsească în blogroll. Dacă vreţi să mă convingeţi că blogul vostru merită să apară într-un video similar, nu trebuie decât să-mi daţi un mail la niculablogspot@gmail.com

4 comentarii:

dumis spunea...

Ge-ni-al!
Mersi mult Raluca!

Logatu spunea...

Si ziceai ca nu-ti place Madonna. :p
Sau ai ales melodia de dragul lui Justin :))

Raluca Nicula spunea...

@Logatu: Probabil de dragul lui Timbaland, nu ştiu :) Şi nu cred că mai există persoană întreagă la minte să-i mai placă Madonna în aceste zile de intoxicare în masă a României

Logatu spunea...

Nu uitasem nici de Timbaland, dar l-am exclus eu din start. :))