duminică, 21 iunie 2009

Vâlsanul - în recesiune

Zi caniculară de duminică. Trebuie să faci ceva să scapi din oraşul ăsta ca un cuptor, din care nu ies gata rumeniţi cozonaci, ci oameni. Aşa că nu îţi rămâne decât să onorezi o invitaţie fericită la ţară. Acolo unde vântul încă mai răsfaţă pletele copacilor, şi asta ca o dovadă că împărăţia pavelelor şi plasticului nu e atotstăpânitoare.
Am mers la râu, m-am scăldat ca-n vremurile bune, numai că de data asta într-o apă de juma' de metru. Şi n-am putut să nu remarc: criza, cu toată mediatizarea şi exagerarea, s-a mutat şi la ţară. Cum aşa? Păi nu vedeţi? Vâlsanul a intrat şi el într-o "recesiune naturală". Seceta aproape l-a înghiţit.

3 comentarii:

Geocer spunea...

Daca ai putut sa te balacesti in el, tot e bine, inseamna ca n-a secat de tot

Raluca Nicula spunea...

Nu de tot, doamne fereste :D

danny spunea...

Hey, long time no see...M-am uitat la poza si mi-a venit dor de mers la tara. abia acum am gasit blogul tau, o sa te trec la favoriti :) pe mine ma gasesti pe aici http://www.travelblog.org/Bloggers/Dannyintheworld/