joi, 18 august 2016

Mama plușurilor și somnul de prânz

Își adună păturica spre subsuori și o netezește mângâind-o cu mânuța ei delicată. Textila de un metru se ridică ba prea sus, lăsându-i degețelele de la picioare goale, ba într-o parte, dezvelindu-l pe Mickey. 

Articole asemănătoare:
Unde-s ochelarii?  
Discuție cu fata mea 
Mami, te iubesc de nu te vezi!
Mama de la Forțele Speciale

- Mami, cum să fac? mă întreabă în timp ce trage iar de colțul păturicii ca să o învelească și pe Minnie până la gât.
Fata mea, mămica grijulie a plușurilor, nu se lasă învinsă. Cu gurița ei căscată, ce denotă o concentrare ce-i implică și trupul, nu numai mintea, o ia pe Minnie din dreapta ei, o așează pe o pernuță proptită pe piciorușele goale și începe să o legene așa cum o legănam eu pe ea când era un pămătuf cu ochi pătrunzători și mânuțe zbuciumate.
Minnie stă liniștită la locul ei, bucurându-se de mișcarea calmă de sub ea. Mickey își primește și el porția generoasă de pătură, care acum e arhisuficientă pentru el și mămica lui.
- Gata, mami, am reușit, zise fata mea, mama plușurilor, cu  entuziasm. Nani, nani, copiilor, le șopteste ea dulce, printre dințisorii albi, de lapte.
- Nani bun tuturor! Somnul de prânz ne face mari și isteți!, le spun și eu șoptit! Eu, bunica plușurilor.


Pentru a fi pe placul vostru cât mai mult, am introdus un sondaj în acest blog, în dreapta, sus! Vă rog să răspundeți ce v-ați dori să citiți aici și mă voi conforma!

4 comentarii:

Crengu spunea...

Eu vreau cate putin din fiecare! :-D
Ai ajuns si tu la vorba mea, sa-ntrebi cititorii ce doresc! I-am intrebat si eu, dar doar 2 si-au exprimat opinia la comentarii, asa ca timp sa am, ca de scris mai am ce.

Te pup, bunica plusurilor!

Raluca Nicula spunea...

Multumesc pentru raspuns! Da, m-am inspirat de la tine, cand am vazut ca ai ramas singurul cititor! :D
Acum, sincera sa fiu, statisticile blogului imi spun ca am ceva vizitatori, doar ca blogspotul e cam dificil la interactiuni.
Te pup si eu, Crengu! Succes!

Crengu spunea...

:)) Las', ca ma fac eu mare creatoare de site-uri si rezolvam problema cu blogspotul! Doar sa nu mi se mai amane inceperea cursului, ca-n rest, deschidere pt invatat exista!
Spor sa ai, timp si inspiratie!

Raluca Nicula spunea...

Mulțumesc, draga mea! Îți întorc urările! :D