joi, 8 octombrie 2009

O seară cu Beethoven

Da, m-am ţinut de cuvânt şi am mers în seara asta la Filarmonică, pentru a-l asculta pe Beethoven. Alături nu mi-a fost soţiorul (absent motivat, desigur), ci prietena Ana.
În prima parte, violonistul Gabriel Croitoru, cel care cântă la vioara care i-a aparţinut compozitorului român George Enescu, ne-a încântat, alături de orchestra piteşteană condusă de dirijorul Alexandru Ganea, cu "Concertul pentru vioară în Re major" - prilej cu care parcă m-am simţit într-un film de epocă.
În partea a doua a răsunat Simfonia nr. 1, tot de Beethoven, iar de data asta am zburdat veselă şi lipsită de griji, pe o câmpie înflorită, purtând o rochie de vară.
1 . M-am întâlnit acolo cu Dumis şi Oana, frumoşi şi îndrăgostiţi ca de obicei :D
2. La un moment dat nişte cocalari au pătruns în sală (au confundat Casa Sindicatelor cu Duetul, mai mult ca sigur), au făcut zgomot în stilul caracteristic, după care s-au tirat să-l prindă repede pe Salam la Taraf TV
3. Piteştenilor le place Filarmonica. Sala a fost aproape plină!
4. Vă recomand şi vouă să vă petreceţi timpul joia într-o companie selectă şi într-un mediu deosebit. Vă garantez că în toată stagiunea nu veţi vedea şi asculta acelaşi concert de mai multe ori. De aceea (şi din multe alte motive) iubesc eu Filarmonica Piteşti!

6 comentarii:

ioana spunea...

imi pare rau raluca, nu sunt de acord in ceea ce priveste publicul:
http://aleluion.blogspot.com/2009/10/dirijor-mai-ada-o-halba.html

Dana spunea...

Mi-ai dat o idee bună! N-am mai fost de câteva luni la Filarmonică şi ştiu că merită.

Raluca Nicula spunea...

@Dana: cand te hotarasti, poate ma anunti si pe mine. Mi-ar placea ;)

Carmen spunea...

Oamenii ca tine se gasesec din ce in ce mai rar...Esti un om minunat,draga mea!

Raluca Nicula spunea...

@Carmen: multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, mi-ai inveselit ziua :)

Geocer spunea...

Inseamna ca merita s-o inviti si pe Carmen la Filarmonica, data viitoare.