joi, 1 octombrie 2009

Mi-am luat Prima Casă

... şi sunt foarte mândră. Am visat de mică să am o casă a mea, iar visul a devenit din ce în ce mai intens după căsătorie. Acum, după câteva luni (nu mai contează câte) de mers la bancă, la notar, la sediul firmei, după nervi şi stres în cantităţi industriale, pot respira uşurată: am apartamentul meu, frumosul meu apartament care deocamdată trebuie renovat, decorat, mobilat.
Deşi la început priveam cu scepticism spre acest program, Prima Casă (cu toată birocraţia sa istovitoare), s-a dovedit a fi ceva bun pentru mine, numai dobânda de doar 5% fiind un mare avantaj.
P.S.: Sunt foarte fericită!!!

17 comentarii:

Geocer spunea...

Felicitari si s-o stapaniti sanatosi. Acum cred ca o sa te razgandesti in legatura cu emigratul si in plus puteti sa faceti si un bebelus.

Raluca Nicula spunea...

mda, emigratul se duce pe locul 2. Cat despre bebe, lasam barza sa hotarasca momentul :))

Oana spunea...

S-o stapaniti sanatosi si fericiti. Prima casa e intotdeauna cea mai plina de amintiri. Eu mi-am abandonat primul apartament, pentru ca era mic si semidecomandat. Dar privind in urma, acolo am fost mai fericita ca niciunde.

Canguru' spunea...

Casa de Piatra sa fie!

Raluca Nicula spunea...

multumesc :D

mihaizzz spunea...

minune ...
chiar nu imi vine sa cred !!!
exista cineva care a reusit acest lucru !!!
bravo.
eram convins ca este un lucru irealizabil...
sa o stapaniti sanatosi!

Raluca Nicula spunea...

@mihaizzz: si eu eram convinsa de acelasi lucru, dar mi-am zis ca n-am nimic de pierdut daca incerc (inafara de timp). S-a dovedit a fi o alegere inspirata in conditiile in care aveam nevoie urgent de un camin al meu...

gamalia spunea...

Si la chef cand ne chemi?:D

dumis spunea...

Felicitaaaaaaaari si asteptam petrecerea de casa noua.

Raluca Nicula spunea...

da, va fi si petrecerea, dupa ce renovam :D:D

Adrian Enache spunea...

Felicitări!

Musli spunea...

Felicitari! E chiar interesant sa aflu ca acest program exista si nu sunt doar vorbe -n vant

Patris spunea...

Felicitari, sa-l stapaniti sanatosi si sa petreceti acolo cele mai fericite clipe din viata voastra! SA nu fie doar un apartament, ci un camin in care sa fiti inconjurati de caldura si intelegerem respect si pace sufleteasca. Asteptam cu totii petrecerea de inaugurare si eu articolul din ziar. Pup:* >:D<

Mişu spunea...

Yupii! Să fici fericiţi, să vă bucuraţi de casa voastră! Acum ce vă faceţi, că vin facturile...

Raluca Nicula spunea...

@Adrian Enache: Multumesc muult!
@Musli: Da, exista, dar se misca intr-adevar cam greu
@Patris: si eu astept petrecerea si articolul :D
@Mișu: cu ocazia asta am devenit vecini :)

Anonim spunea...

Felicitari, Raluca! Ramane sa o umpleti... Cu dragoste!
Gaby Safta

Raluca Nicula spunea...

multumesc frumos, doamna Safta! Cand o sa fie gata, poate veniti cu Ana pe la mine :D M-as bucura f mult :D