miercuri, 22 iulie 2009

Mulţumesc!

Vă mulţumesc tuturor celor care, într-un mod sau altul, mi-aţi dat sfaturi în legătură cu fragmentul (proiectul) de mai jos. Celor care îşi doresc o continuare, le spun că aceasta există, dar încă nu ştiu cum se va materializa totul. Scriu de zor, intru în pielea personajelor mai bine decât aş fi crezut vreodată şi orice metaforă, alegorie sau simplă idee îmi încântă inima şi-mi dă speranţe. Speranţe că voi, cei care alegeţi să citiţi asta, veţi considera că nu aţi pierdut timpul parcurgând-o.
Cu stimă, Raluca

8 comentarii:

Geocer spunea...

Si te-ai gandit unde si cand o s-o publici? Eventual vorbesti cu Oana, ca am auzit ca ea taie si spanzura in calitate de proaspata directoreasa pe la o editura.

Raluca Nicula spunea...

Mai e mult până departe, Geocer! :) Te voi anunţa când voi face primele demersuri în acest sens.

gamalia spunea...

Din intamplare am reusit sa citesc un fragment muuult mai mare din proiect. Practic am sustras foile cand Raluca nu era atenta... ce sa-i faci, nu m-am putut abtine. Nu va spun decat ca e ... de fapt, nu va zic nimic, ca sa nu stric surpriza.

Raluca Nicula spunea...

@Emm: Smechero, pun eu mana pe tine ;)

Cristian Lisandru spunea...

Multă baftă îţi doresc, cu siguranţă va ieşi ceva foarte, foarte bun...

Mandeea Deejay spunea...

bun articol :) am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

Raluca Nicula spunea...

@Cristian Lisandru: Sper din tot sufletul!

Geocer spunea...

S-o tragi de urechi pe Ema !