joi, 20 martie 2008

Serialele de altădată - copilăria de... azi

Butonând telecomanda, am descoperit într-o seară „Dallas”-ul cel de altădată, care ţinea în faţa televizorului un mare procent din populaţia României (audienţa era întărită şi de faptul că, la vremea respectivă, se „prindea” decât TVR1). Anyway, serialul a plăcut, motiv că Romantica îl redifuzează, în fiecare seară de la 7. Deşi scenariul este foarte slab, în comparaţie cu filmele contemporane (e şi normal), îmi place să mă delectez cu o porţie de... copilărie.


Altă surpriză plăcută am descoperit tot pe Romantica, este vorba despre „Dr. Quinn, medicine woman”, difuzat de la ora 20 în fiecare zi. În „frageda-mi pruncie” priveam minunile medicale făcute de dr. Mike, admiram familia Quinn şi mă intrigau revoltele indienilor. Totul ţesut într-un serial educativ şi deosebit de frumos şi interesant.

Niciun comentariu: