luni, 10 noiembrie 2008

Ţeapăăă!!!

Unul dintre puţinele lucruri care mă bucură în toată criza asta economică este scăderea preţului la locuinţe. Am un motiv subiectiv şi unul obiectiv pentru a râde de răul altuia:
1. am şanse mai mult ca niciodată să-mi achiziţionez un apartament!
2. în felul ăsta îşi vor lua mari ţepe mogulii care s-au îmbogăţit peste noapte vânzând, la un preţ înzecit, un bun din categoria indispensabilului. V-aş zice mai multe, afaceriştilor imbecili, dar mă cenzurez din prea mult bun-simţ!

Un comentariu:

eIordache spunea...

1. nu stiu ce sanse ai, dar bancile nu prea mai acorda credite. Degeaba ne bucuram ca au scazut preturile la imobile ..daca bancile nu ne mai ajuta cu banutii.
2. asta ma bucura si pe mine. De fapt vezi tu..daca le spunem afaceristi il jignim pe Tiriac, ei sunt doar niste bisnitari. I-au mai ieftin si dau mai scump.