duminică, 30 noiembrie 2008

Am votat...

De ce nu au ieşit tinerii azi la vot:
* cei proşti da' mulţi câştigă întotdeauna;
* imediat ce trec pragul Parlamentului, stimaţii deputaţi şi senatori uită de interesul comun. Îşi aduc aminte doar de cel propriu;
* campania electorală a creat o repulsie generală faţă de politicienii şi aşa destul de penibili;
* nu s-a inventat încă politicianul total, acela în care să ai încredere, să fie inteligent, pregătit, devotat intereselor poporului, acela care să ia atitudine atunci când e cazul, şi nu când i-o cere procentu';
Am analizat, am reflectat, m-am gândit, m-am răzgândit şi... am VOTAT! Începe deja să-mi pară rău, văzând discursurile penibile ale unora... "Am câştigat, v-am prostit şi de data asta!" Auch!!!

Un comentariu:

Florin Coman spunea...

Ce facem cu categoria prosti da' multi? Ii educam... sau...
ii lasam.