marți, 4 noiembrie 2008

Cri-mi-nal!

O, da! Mă ardeau degetele să scriu demult despre asta, dar m-am luat cu altele şi am uitat. Dar citind pe un blog zilele trecute şi, asistând la o discuţie similară azi în redacţie, mi-am amintit:
Ultima fitză printre piţipoance e pozatu' în baie. Câtă splendoare, câtă feminitate! Ce sexy o fi să zâmbeşti seducător, ţuguindu-ţi buzele rujate, lângă closet. Dacă nu-ţi iei privirea de taurină gata de împuns, n-ai făcut nimic. Deci... să ne mai gândim... oglinda, duşul, hârtia igienică, periuţa de dinţi, prosopelul... Nu lipseşte nimic din cadrul mirific. "CHEESE!!!"

Un comentariu:

eIordache spunea...

Niciuna nu foloseste un aparat foto ci doar un telefon. In fata oglinda, intr-o mana telefonul iar Ea capata forme ciudate in incercarea de a imortaliza o "amintire" demna de Hi5.