marți, 20 aprilie 2010

Clash of the titans

Sâmbătă am fost la film. M-am înarmat cu o sticlă de apă minerală şi cu o porţie mare de floricele, a şi cu una bucată soţ. Am văzut "Clash of the titans" 3D, un film la care am mers pur şi simplu "la oha", pentru că nu văzusem nici măcar un trailer înainte. Şi, sinceră să fiu, chiar mi-a plăcut, deşi ulterior am citit o altă părere (deh, gusturile nu se discută).
M-am bucurat să-l revăd în rolul principal (Perseus) pe Sam Worthington, alias Jake Sully (Avatar), mi-au plăcut efectele speciale, acţiunea nu te lasă să te plictiseşti (păi dacă nici confruntarea dintre zei nu e spectaculoasă, care o fi?).
Filmul e nerecomandat persoanelor sub 15 ani şi cu toate acestea câţiva părinţi retardaţi erau cu ţâncii după ei. Adevărul e că nu ştiu care e mai violent: 3d-ul de faţă sau desenul animat contemporan?

2 comentarii:

ioana spunea...

L-am vazut si noi vineri. Adevarul e ca a fost o varza de mitologie cum rar mi-a fost dat sa vad, noroc ca nu aveam pretentii. Iar aici nu e loc de interpretari ca sa fie chestie de gusturi. Ca efecte a fost foarte ok, dar nu spectaculos, pentru ca practic nu s-au confruntat nici macar titanii, zeii cu atat mai putin. Nota 10 pentru actrita aia frumoasa care a jucat-o pe Io si pentru prezenta actorilor Ralph Fiennes si Liam Neeson.

Raluca Nicula spunea...

oo,da! Io! :X