sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Movie week-end

Nu-mi mai plac filmele americane. M-am uitat astăzi la "The lake house" şi în ciuda recomandărilor nu mi s-a părut nimic special (poate doar distribuţia: Sandra Bulock şi Keanu Reeves în rolurile principale). Sesizez în toate producţiile de peste Ocean superficialitate. Şi în majoritatea cazurilor e păcat de firul epic, de ceea ce vor să transmită, dar nu reuşesc. Nu suport happy-endurile trase de păr.
În schimb, pot spune că am rămas cu ceva vizionând o oră şi jumătate "siropul" unei iubiri cu protagonişti din timpuri diferite, şi anume coloana sonoră. Asta chiar mi-a plăcut.




Paul McCartney - This never happened before

P.S.: Tot weekendul mă voi delecta cu biografii video ale unor scriitori celebri. :D Am început cu una dintre preferatele mele: Jane Austen. :D

Un comentariu:

Anca spunea...

Cred ca uneori mai avem nevoie sa vizionam un film cu happy end, depinde si de dispozitie.
Ce-i drept multe din filmele de peste ocean vizeaza ratinguri mari prin punerea in scena a unor mari nume, dar publicul este cel mai aspru critic :)