duminică, 11 ianuarie 2009

Movie time

Vrei o consolare mai mult decât suficientă pentru faptul că eşti un biet muritor? Uită-te la filmul „The curious case of Benjamin Button” şi o vei primi cu vârf şi îndesat. Eu asta am făcut în acest weekend şi pot să spun că după ce am urmărit producţia am rămas puţin marcată. Scenariul e unul inspirat. Am regăsit în el câteva replici foarte bune. Una ar fi cea a unui bătrân lovit de fulger de şapte ori: „Nu mai văd deloc cu un ochi, de abia aud, îmi vine să tremur din senin, mereu îmi pierd şirul gândurilor... Dar ştii ceva? Dumnezeu are grijă să-mi reamintească în fiecare zi cât de norocos sunt că trăiesc”. Şi încă una mai profundă: „Poţi înjura, poţi blestema soarta, dar când ajungi la sfârşit... trebuie să te eliberezi!...”.

P.S.1: Aş fi văzut un alt actor în rolul principal, în niciun caz pe Brad Pitt... mai degrabă un Tom Hanks sau chiar un Matt Damon.
P.S.2: Merci, Ana Mititelu, pentru recomandare!

Niciun comentariu: