luni, 24 octombrie 2016

Să o cunoaștem mai bine pe bloggerița și scriitoarea Zăpă Strit!



Cu ceva timp în urmă vă vorbeam pentru prima dată despre Zăpă Strit și prima ei carte: "Dau totul pentru un secret". Vă spuneam că m-a impresionat foarte mult cartea, făcând parte din acea categorie de scrieri care-ți alină sufletul și te ajută să te descoperi. Privind înapoi, acum, după ce stările și impresiile s-au așezat pe rafturile minții și ale sufletului, pot spune cu mâna pe inimă că această carte merită recitită o dată pe lună. De ce? Ca să zâmbim, ca să iubim, ca să ne reamintim cine suntem. 

CITIȚI ȘI:
În așteptarea ta, Rodica
În oglindă  
 
Așa că, dacă pentru mine "Dau totul pentru un secret" a devenit o carte atât de importantă, poate și pentru restul fanilor Zăpă Strit este la fel. În consecință, scriitoarea merită să ajungă, nu unde și-a propus, nici unde am vedea-o noi, ci acolo unde TREBUIE, unde i-a fost dat să ajungă. Adică, sus de tot, pe culmile succesului și ale celebrității.
Sunt sigură că v-am stârnit dorința de a o cunoaște mai bine pe Adriana, creatoarea Zăpă Strit și autoarea cărții "Dau totul pentru un secret", așa că vă invit să citiți acest interviu realizat pentru GoodRead.ro!

3 comentarii:

Crengu spunea...

Ma enervezi! :)) Cand ai timp???

Raluca Nicula spunea...

Crengu, timp am și cred că se poate să mi-l eficientizez și mai mult. Nu sunt atât de ocupată ca tine, mai am și ajutoare cu copiii, mai rar, dar am.

Crengu spunea...

Ooof!