vineri, 21 octombrie 2016

Ce am mai citit în ultimul timp

De ceva timp, mi-am mutat recenziile pe GoodRead.ro și nu pot decât să mă bucur că împărtășesc cu un număr mult mai mare de cititori povestea cărților parcurse. Așa că, dacă m-ați urmărit până acum și v-a plăcut cât de cât ce am făcut pe acest blog, vă invit să o faceți și pe site-ul pe care eu îl aveam în vedere de ceva timp (aici sunt articolele scrise de mine).

În O mie și una de nopți”, Mario Vargas Llosa încearcă un elogiu povestitorilor din toate timpurile, convins fiind că: „aidoma vieții, literatura bună nu se astâmpără nicicând: ea evoluează, se adaptează, se reînnoiește și, fără a înceta să fie aceeași, e mereu alta, cu fiecare epocă și cu fiecare cititor”. Piesa a fost pusă în scenă pentru prima dată în iulie 2008, la Madrid, dar a mai suferit corecții în timpul reprezentațiilor din alte colțuri ale lumii, astfel că varianta publicată este cea finală.

Înainte de toate, romanul de debut al scriitorului american Richard Harvell este o carte a sunetelor, ce-ți ascute simțurile și te face să plutești deasupra Alpilor elvețieni de secol XVIII, acolo unde, o surdo-mută, considerată nebună, dă naștere unui băiețel în clopotnița în care locuiește. Peste ani și printr-o întâmplare nefericită, copilul ajunge în abația Sankt Gallen, în grija a doi călugări, Nicolai și Remus, și își descoperă talentul remarcabil

Sincer, nici eu nu știu deocamdată prin ce schimbări va trece blogul meu, dar e cert că va intra în renovare :). Rămâneți aproape și o să aveți parte de surprize! Să ne citim cu bine, dragii mei!

Niciun comentariu: