sâmbătă, 11 aprilie 2009

D-ale Simfoniei... primele impresii

* Emil Boc şi Mircea Geoană - discursuri politice greţoase care nu-şi aveau locul la acest eveniment;
* Lalelele - mult mai puţine şi firave decât în alţi ani;
* Târgul de ciocolată - o mare dezamăgire. Adică, mersi, ciocolată Kandia puteam la fel de frumos să cumpăr de la bodega din bloc. Nu era nevoie de un cort uriaş care să ocupe atâta spaţiu DEGEABA;
* Casa Cărţii - expoziţiile sunt mai slabe ca în alţi ani (oare din cauza crizei?) - oricum, standurile ADP Piteşti au fost la înălţime;
* Kitschul tronează, din nou, în centrul Piteştiului; mă refer, evident, la tarabele cu nimicuri.

6 comentarii:

Geocer spunea...

Si eu am fost dezamagit de smecheria aia cu ciocolata. Ma asteptam la mult mai mult decat un simplu stand unde se vinde Kandia. Vorba ta : pot sa gasesc si la magazinul de colea de langa bloc.
Totusi, in centru nu sunt numai kitch-uri. Sunt si multe flori ornamentale, de exemplu.

Marius spunea...

ca bine spui Raluc:*

Ramona Mandu spunea...

acum nu-mi mai pare rau ca n-am reusit sa vin :p

drush spunea...

Aceeasi impresia mi-a lasat si mie Simfonia anul acesta! In loc sa fie din ce in ce mai bine, sa arate din ce in ce mai bine, se intampla exact invers. Apropo, ma bucur ca nu am si platit sa vad expozitia, avea Crengu o invitatie.. ee nu stiu de unde.. :) :* te pup.

Raluca Nicula spunea...

@Drush: Mă bucur că v-a fost de folos invitaţia. Îmi pare rău că nu ne-am întâlnit. Dar n-au intrat zilele în sac. Pup şi eu

drush spunea...

Abia astept sa mai stam la un pahar de vorba, noi cele cateva colege care mai pastram legatura! :)