joi, 18 decembrie 2008

Tomorrow it's another... movie

Săptămâna aceasta sunt îndrăgostită de Hugh Grant. Mi-a trecut pasiunea pentru Matt Damon, Keanu Reeves sau Nicholas Cage. Hugh e mai mult pe gustul meu: un romantic incurabil, un actor desăvârşit. În "Notting Hill" m-a dat gata...
Am mai văzut (tot cu el în rolul principal): About a boy, Two weeks notice, Mickey Blue Eyes, Love actually, Four weddings and a funeral, Nine months.

Aseară am revăzut "Gone with the wind" şi am rămas la părerea că Margaret Mitchell şi-a chinuit foarte mult personajele, iar pentru cititori n-a avut pic de respect la final! Dacă pe Karenina a ucis-o Tolstoi, cu Scarlett autoarea a fost şi mai dură: a privat-o de dragoste exact atunci când începuse s-o cunoască cu adevărat!
Filmul este DELICIOS, actorii - IMPECABILI! Merită să-l (re)vezi, dacă ai vreo 4 ore la dispoziţie...
P.S.1: Vivien Leigh e bestială!
P.S.2: "Tomorrow... it's another day!"

Niciun comentariu: