duminică, 11 mai 2008

Realism sau optimism?

Mi-au spus unele persoane că blogul meu s-a schimbat, că nu mai e atât de optimist ca la început. Se poate. Sinceră să fiu, n-am avut timp să fac o retrospectivă a articolelor.
Însă... chestia cu optimismul m-a cam pus pe gânduri. N-aş spune că m-am schimbat, decât că poate m-am mai maturizat, o dată cu problemele, grijile, munca. Sunt un alt fel de om. Mai pragmatic acum, mai interesat de tot ce se întâmplă.
Să ne facă oare realismul să dăm optimismul uitării?

Un comentariu:

sandibelle spunea...

Buna, Raluca!abia de cateva zile am poposit si eu pe blogul tau, din intamplare :)scrie aici, la profil, ca iti place sa comunici:) am o curiozitate... :-S ce la ce facultate esti studenta?
p.s. pesimism-->realism-->optimism ...nu-i rau deloc sa fii realist!:)

pe curand