marți, 13 mai 2008

Generaţia "Tupeu fantastic"

Ştiam de liceeni că au un tupeu de nedescris şi fitze la greu. La ei chiar nu mă mai miră nimic. Dar, la copiii de generală aveam alte pretenţii. Sunt eu depăşită când spun că "pe vremea mea" nu era aşa? Nu aveam colegi care fumau, nu colege îmbrăcate ca pe centură, nu fitze, nu alcool, nu tupeu insolent, nu înjurături de toate neamurile. Încotro se îndreaptă lumea asta?
Astăzi, la o şcoală din Piteşti, un elev fuma pe gardul instituţiei de învăţământ. Altul se perinda prin faţă etalându-şi ţoalele lălâi de rapper. Un prichindel dăduse la maxim maneaua cu Guţă de pe telefonul mobil. O duduie înjura de ce n-are, în timp ce colega îi explica ultimele amănunte picante din viaţa ei. Cireaşa de pe... coliva învăţământului fiind desigur Teza unică la Limba şi Literatura Română. Din respect pentru cititorii blogului, mă abţin să reproduc spusele de dulce ale micilor bestii în legătură cu noua metodă de evaluare!

4 comentarii:

sandibelle spunea...

Bun. Si ce crezi ca ar putea fi de facut in cazul asta? eu imi storc mintile si...n-am nicio idee:(( off

Raluca Marin spunea...

Eu n-am ce sa fac... Voi face ceva cand voi avea un copil. Deocamdata n-am nicio putere!

Raluca Marin spunea...

Eu n-am ce sa fac... Voi face ceva cand voi avea un copil. Deocamdata n-am nicio putere!

irina wenz spunea...

maaaaaare dreptate ai...dar si mai ciudat e ca nu e doar in scolile din romania asa ceva ci PESTE TOT!asta am observat si eu...la tinerii de-aici...foooarte ciudat si....PERICULOS!mei mi-e teama de lumea in care o sa creasca fetita mea...dar atat cat mai traiesc o voi apara cu ganduri bune...