marți, 12 februarie 2008

Forma fără fond, fir-ar să fie!...

N-am fost niciodată de acord cu sărbătorile importate. Valentine`s Day e o tâmpenie! Halloween, nu mai spun! Mai nou, Thanksgiving Day a devenit ziua recunoştinţei şi pentru foarte mulţi dintre români.
Păcat, oameni buni! Păcat că respectăm cu atâta ardoare nişte sărbători care n-au nicio legătură cu specificul nostru tradiţional. Se pare că blestemul României e ca urmaşii să copieze fără ruşine şi fără discernământ tot ce prind... din afară!
Nu mai daţi buzna la tarabe şi-n magazine, nu mai luaţi cu asalt florăriile, că ziua îndrăgostiţilor nu e pe 14 februarie, decât dacă v-aţi născut, din păcate pentru voi, în America după care tânjiţi atât! 24 a lui Făurar e ziua în care perechile din Românica îşi declară dragostea...



3 comentarii:

drush spunea...

In principiu ai dreptate.Azi de exemplu am ajuns acasa cu o durere de ochi, doar pentru ca am trecut prin centru( pe acolo aveam drum) si era atata rosu si atata "kchici"... Eu una nu am nevoie de o zi anume sa spun "te iubesc", sau sa fac un cadou din inima si neconditionat.

anamaria spunea...

mda...e puntul tau de vedere si intr-o mana ai dreptate....dar mie imi place sa sarbatoresc fie ca e 1 ianuarie,7ianuarie,1decembrie,14faurar sau 24!acum e adevarat ca fascinanta america cu covrigi la casa alba e inca un vis preluat din filmele cu mumosii actori masculini(brad).....da imi place ca te-ai revoltat!

Raluca Marin spunea...

Va multumesc pentru comentarii fetelor! ;)