marți, 25 ianuarie 2011

Azi nu scriu... oarecum

Când n-am chef de scris, citesc. Așa că vă recomand și vouă câteva articole și postări de pe bloguri care mie mi-au plăcut.
În primul rând aveți aici o scriitură cum rar mi-a fost dat să întâlnesc!
Apoi, aveți aici de văzut un trailer la o carte pe care sigur o s-o citesc!
Aici și aici vă dau și ce-am mai scris eu în ultimul timp, ca să vedeți că nu stau degeaba, chiar dacă așa pare.
În continuare, vă mai rețin atenția cu un blog care o merită pur și simplu!
Cam atât, pentru moment. Și pentru aceia care încă nu știu, lenea chiar doare! Au!

4 comentarii:

Geocer spunea...

Saracuta de tine! Si doare rau?

Raluca Nicula spunea...

George, raceala + lene = love, in cazul meu

adapavel spunea...

Doare? :) E nasol...

Raluca Nicula spunea...

Daa, Ada, pe tine nu te-a incercat starea? Daca nu, nu stii ce pierzi :P