duminică, 19 decembrie 2010

Am spart gheaţa...

Aseară am spart gheaţa. Dar nu la propriu, ci la figurat. Sau, mă rog, mai bine vă explic.
În primul rând că în Piteşti există un patinoar artificial, deschis non-stop, care se numeşte Party Ice. În al doilea rând că eu niciodată până acum nu am patinat de-adevăratelea. Dar o conjunctură favorabilă a făcut să mă conving aseară că n-am nimic de pierdut, înafară de una bucată fund şi câteva bucăţi numite membre.

Spre surprinderea mea, nu mi-am lăsat nimic pe acolo, ceea ce vă doresc şi vouă.

3 comentarii:

povestitorul noptatec spunea...

eşti o adevărată crăiasă a zăpezilor. zână a gheţii. dacă ai fi cubuleţ, te-aş pune în paharul cu whiskey. dacă ai ninge, te-aş aşterne peste pomul meu cu globuleţe în noaptea de crăciun. dacă ai fi viscol, te-aş ţine la fereastră să mă înspăimânţi în serile lungi de singurătate...
nu mai ştiu cum era mai departe. ceva de genul ăsta.

Raluca Nicula spunea...

aia cu inspaimantatul mi se potriveste cel mai bine :)))

Geocer spunea...

Hai ca-ti statea bine pe patine.