marți, 28 decembrie 2010

Pe final de an...

Pentru mine, 2010 a fost unul dintre cei mai grei ani, din toate punctele de vedere. Aşa că, ducă-se! Dacă ar fi să zăresc printre atâtea evenimente neplăcute şi un licăr de împlinire, acela ar fi că mi-am dovedit că pot, dacă vreau. Şi vreau în continuare!
Ce aştept de la 2011? Nimic deosebit, pentru că planurile şi aşteptările nu se vor îndeplini doar pentru că aşa vreau eu, nu? Pot, în schimb, să-mi promit că o să încerc să fiu mai puţin dură cu propria persoană, atât!
Dacă nu ne mai citim până anul viitor, vă urez să vă găsească 2011 plini de linişte sufletească. E tot ce contează pe lumea asta!

6 comentarii:

Crengu spunea...

Hehe, iar ne nimerim: si pentru mine 2010 a fost taare greu. Dar am invatat multe. :) Iti doresc un 2011 mai usor, mai linistit, mai bogat in impliniri (spirituale, ca cele materiale se duc tot cum au venit)!

Raluca Nicula spunea...

multumesc, Crengu! Dupa un an greu, musai sa vina unul bun si pentru noi :D

iepurele de zmeură spunea...

şi eu zic la fel. adică tot aşa cum ziceţi şi voi. plus etc.
închina-vă-voi o cupă de şampanie de cum bate gongul de 12 noaptea vineri spre sâmbătă, adică 31 decembrie 2010-1 ianuarie 2011, indiferent când o să pice asta!
şi nu uitatţi, anul care vine e Anul Iepurelui, după zodiacul chinezesc. nu ştiu ce înseamnă asta, că nu am avut chef să citesc. dar vă spun eu că e ceva mişto. iepurii sunt mişto, de unde şi expresia chaud comme un lapin.
gata. hai pa.

Geocer spunea...

Raluke, nici pentru mine n-a fost prea bun acest 2010. Doar daca pun la socoteala faptul ca mi-am petrecut vara cu mana-n gips si tot e ceva (nasol). Dar asa sunt anii si vremurile : si mai buni (sau bune) si mai rai (sau rele). Important e ca "apa trece, pietrele raman".

Lăcry spunea...

Un an plin de optimism şi noroc, să ai şi nu în ultimul rând, multă linişte!Să-ţi fie bine!

Raluca Nicula spunea...

George, sa ne fie de bine in 2011.
Lacry, sarumana pentru urari, un an mai bun sa avem cu totii!