miercuri, 25 august 2010

Perversă ca pă Târgu-Ocna

Doamneeeee, mare ţi-e grădinaaaaaa!

5 comentarii:

cântăreţul chel spunea...

eu tot nu am înţeles: cum adică, "tata era pe jos, îl bătea şi mama la fel"?
deci, am priceput că omu' venea din capu+ străzii, unde jucase tenis, că avea o soră care se îndrăgostise de unu' cu care făcuse un copil şi că avusese un scandal şi că o oră are 3600 de secunde. până aici totul e corect şi conform cu realitatea.
dar dacă te-ai înţeles să îţi dea copilu' o oră pe zi şi ăia te ia la bătaie, "dumneavoastră ce aţi fi făcut în locu' meu?"
e clar: ăsta a furat buldoexcavatorul de la ADP. vrea să dea cu el peste casa ălora.
domn' primar, utilajul e supus la perversiuni pă târgu ocna!!!

Raluca Nicula spunea...

"Eu m-am chinuit foarte mult să fac antebraţu' ăsta, ei mi-a dat de m-a julit" :)) Bestial, deci bestial :))

marius spunea...

super tare=))):))

Steluta spunea...

ori suntem golani, ori nu suntem, ce inseamna asta?:))))))
super simpatic omu`!

gamalia spunea...

Prea tare asta...