vineri, 11 iunie 2010

Dintr-o carte

"Am fost cel mai bogat din lume
Când n-aveam niciun ban..."

4 comentarii:

Crengu spunea...

Place melodia, m-am gandit la ea de cand am vazut titlul. Place si noua infatisare a blogului. Ce nu-mi place foarte tare e starea pe care o transmite melodia... Ai incredere, "zorii te vor lumina si vei pleca mai departe!" >:D< :*

Raluca Nicula spunea...

Crengutz, cred ca imbatranim. Cei mai tinerei nu suporta melodiile astea. E bine ca imbatranim frumos :)

Geocer spunea...

Asa de sarac ca anul asta, ca anul trecut si ca de cand ma stiu, n-am fost niciodata, zicea ....???
Cat despre batranete, daca voi simtiti treaba asta, eu ar trebui sa-mi cumpar loc de veci.
Si-acum o parere serioasa : fiecare generatie trece prin anumite etape. Voi ati depasit faza de adolescent rebel si ati ajuns niste tinere responsabile. De aceea vi se pare ca generatia de dupa voi este altfel. In mod normal si logic, se va schimba si ea.

Madalin Ciortea spunea...

Sunt mai multe piese foarte bune pe ultimele albume, unele fiind preluari ale unor melodii din repertoriul pop clasic. Recomand.