marți, 1 iunie 2010

La mulţi ani, măi copii!

Copilăria mea e la locul ei. Adică undeva la ţară, într-un loc uitat de lume, dar niciodată de Dumnezeu. De câte ori mă duc în sătucul natal mă umplu de ea, o respir, mă las învăluită. Pentru că, ea, frumoasa vârstă a inocenţei, e cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat vreodată. Au contribuit la farmecul ei: părinţii, fraţii, bunicii, dealurile, orezul cu lapte făcut de bunica, puişorii de găină, căţeluşul meu Florin căruia îi smulgeam genele (?), desenele animate, frumoasele jocuri şi, de multe ori, chiar şi neajunsurile.
Poate că acesta este lucrul cu care mă mândresc cel mai mult: nu mi-am pierdut copilăria şi, de aceea, azi o sărbătoresc. A voastră unde e?

8 comentarii:

papabembe spunea...

papabembe se prezintă la raport: copilăria mea e la purtător, să trăiţi!
şi nu o dau nici pe cinşpe tranşe de la FMI:))

Raluca Nicula spunea...

bravo, papabembe!

gamalia spunea...

Si eu care credeam ca sadism inseamna sa tunzi pisica...

Raluca Nicula spunea...

gamalia, chiar ca eram sadica. Si bietul caine statea ca era foarte batran si nu se mai putea misca :(

Geocer spunea...

Doamna, sa stiti ca Papabembe n-a fost cuminte si a vorbit in timpul piesei de teatru de sambata seara. Sa-i scadeti nota la purtare !

Raluca Nicula spunea...

Ia uite! A apărut şi Georgică-Pârâciosul aici în tabăra noastră :))

Brandart spunea...

va citesc cu multa placere:)

Raluca Nicula spunea...

Brandart: ma bucur foarte mult. Sper sa nu dezamagesc ;)