joi, 27 mai 2010

Părul scurt şi mintea lungă

Da, da, da! Ce să mai zic şi eu acum. Mi-am făcut curaj şi m-am tuns... scurt, chiar foarte scurt faţă de cum am obişnuit în ultimii ani. Nu ştiu, parcă aveam impresia că toate relele din ultimul timp se ascundeau cumva în claia de păr, aşa că până la operaţiunea "Foarfeca" n-a mai fost decât un pas.
Cu mintea lungă e însă altă poveste. Se pare că drăguţa coafeză a atins şi nervul "modestiei" atunci când mi-a scurtat podoaba capilară. Şi vorba aia, dacă mi-au murit toţi lăudătorii...


9 comentarii:

Andreea spunea...

iti sta foarte bine tunsa scurt, de fapt ti-am zis si ieri cand ne-am intalnit.tu es très jolie! :D

Raluca Nicula spunea...

Mulțumesc, Andreea :D

gamalia spunea...

Cu alte cuvinte, si desteapta, si frumoasa si devreme acasa. La ultimul aspect ar trebui sa mai lucram un pic, sa mai iesim si noi la cate un suc, sa mai spargem monotonia :P

Raluca Nicula spunea...

Ema, sunt de acord cu tine ca mai avem de lucrat la acest capitol :D Mersi de aprecieri ;)

Crengu spunea...

Pai hai, cand punem, fetelor de-o ieseala? :D Cat de rar, dar mai ajung si eu pe acasa, sa stiti. :p

Steluta spunea...

Wow...Ralu cu parul scurt! Imi place!:X Te felicit pt curaj!!!
Am auzit ieseala? Vreau si eeeeu! Insa din pacate nu pot acum, mai am 2 examene super grele saptamana viitoare! :(((((

Geocer spunea...

Eu nu zic nici ca-ti sta bine, nici ca nu. Zic doar ca ar trebui sa vii vinerea viitoare la Club.

Anamaria spunea...

hei gagica iti sta bine!

Sabău George spunea...

Tot sexz rămâi :))